این روزها که نزدیک ولنتاین است، موضوعی که ذهن زوج‌ها را به خودش مشغول کرده خرید کادو است. هم به این فکر می‌کنند که چه کادویی بخرند و هم اینکه قرار است از طرف همسرشان چه کادویی بگیرند؟ اینستاچاپ محصولات جدیدی برای ولنتاین آماده کرده است و به شما برای خرید کادوی ولنتاین کمک می‌کند. محصولاتی که حتی برای آقایان نیز جذاب است می‌تواند هدیه مناسبی برای آقایان باشد. همچنین اگر دنبال ایده‌های بیشتر برای کادو دادن در این روز می‌گردید می‌توانید مطلب ولنتاین چه کادویی بدهیم را مطالعه کنید.

۱- کارت تبریک
کارت تبریک یکی از اساسی ترین کادو‌های ولنتاین است. با اینستاچاپ می‌توانید کارت تبریک مخصوص خودتان را با انتخاب عکس دلخواهتان سفارش بدهید. این می‌تواند کادویی خاص برای محبوبتان باشد.
اگر دنبال متنی مناسب می‌گردید نیز می‌توانید به مطلب متن تبریک برای ولنتاین سربزنید.

 

۲- جعبه آکاردئونی
برای اینکه کادویی مناسب برای ولنتاین تهیه کنید، به دنبال کادویی استثنائی باشید. جعبه آکاردئونی، جعبه ای کوچک و زیبا با 10 عکس از لحظه های عاشقانه که به شکل آکاردئونی داخل جعبه قرار گرفته اند و با هربار باز کردن جعبه خاطراتتان مرور میشود.

 

۳-بطری عشق
بطری عشق هدیه‌ای کوچک و بامزه است که می‌توانید به کسانی که دوستشان دارید بدهید. درون این بطری‌ها عکس انتخابی شما همراه با نامه‌ای کوچک و تزئیناتی زیبا قرار دارد.

 

۴- گیفت ولنتاین
شاسی تاشو محصول پرطرفدار دیگری است که شما می‌توانید در ۱ طرفش عکسی از خاطرات خوب ۲ نفره‌تان و در طرف دیگرش متن دلخواهتان را چاپ کنید. 
اگر دنبال متنی مناسب می‌گردید نیز می‌توانید به مطلب متن تبریک برای ولنتاین سربزنید.

 

۵-قلب قاب
قاب قلبی کادوی زیبایی برای ولنتاین است. این قاب را می‌توانید از دیوار اتاقتان آویزان کنید و یا روی میز و پاتختی بگذارید. یکی از عکس‌های عاشقانه‌تان را سفارش دهید تا در قلب وسط این قاب چاپ شود.

 

۶-قاب خاطره شمار
‍قاب خاطره شمار انتخاب دیگری برای کادوی ولنتاین است. به این صورت که عدد ماهگرد یا سالگردتان با عکس‌های انتخابی شما تزئین می‌شود. مثلا اگر اولین سالگرد رابطه‌تان است می‌توانید ۵تا۱۰ عکس انتخاب کنید تا ما آن را برایتان آماده کنیم.

 

۷-شاسی پایه دار
کادوی دیگری که می‌توانید به محبوبتان تقدیم کنید شاسی پایه دار است. این شاسی می‌تواند روی میز کار، میز آرایش یا پاتختی قرار بگیرد و خاطرات خوبتان را یادآوری کند.

 

۸-جعبه خاطرات
جعبه خاطرات اینستاچاپ در دو مدل ۵۰ تایی و ۱۰۰ تایی برای شما وجود دارد تا کادویی ماندگار به همسرتان بدهید. شکلات‌ها خورده می‌شوند و عروسک‌ها خراب اما عکس‌ها ماندگارند. تمام عکس‌های جذاب‌تان را انتخاب کنید تا ما چاپ کنیم و درون این جعبه دستساز و زیبا به شما تحویل دهیم.

 

تمام محصولات بالا را می‌توانید از طریق سایت و یا اپلیکیشن اینستاچاپ سفارش دهید. برای دانلود اپلیکیشن اینجا کلیک کنید.