این بار با معرفی اپلیکیشن google photos و قابلیت‌های آن آمدیم تا شما عکس‌ها و ویدیوهایتان را به راحتی آن طور که می‌خواهید درست کنید.

اپلیکیشن google photos به طور پیش فرض در گوشی‌های اندرویدی نصب و قابل اجراست. این برنامه که برای کاربران گوشی‌های اندرویدی تهیه شده است، به آنها کمک می‌کند تا مجموعه عکس‌های گرفته شده با دوربین دستگاهشان را به صورت زمان بندی ببینند و بتوانند از آنها بکاپ تهیه کنند. فایل بکاپ با آدرس جیمیل سینک می‌شود و سپس، از آن طریق می‌توانید هر موقع خواستید عکس‌هایتان را جای دیگری مشاهده و ذخیره کنید. برنامه google photos قابلیت‌های دیگری بجز بکاپ گرفتن نیز دارد. قابلیت دیگر این برنامه بخش ویرایش اختصاصی آن است. قابلیت ویرایش این برنامه به شما این امکان را می‌دهد تا فیلترهای مختلف به عکس‌ها و فیلم‌هایتان اضافه کنید. چرخش در زوایای مختلف، بریدن و تغییر اندازه، تنظیم نور و رنگ نیز بخشی دیگر از امکانات این برنامه است.

همچنین با این برنامه می‌توانید با عکس‌هایتان کلیپ‌های کوتاه و بلند بسازید و بر روی آنها موزیک دلخواهتان را بگذارید. قابلیت جدید اپلیکیشن google photos نیز به شما این امکان را می‌دهد تا لرزش ویدیوها را حذف کنید. ویدیوهایی که قبلا گرفتید را راحت لرزشگیری کنید. کافیست ادیت را بزنید و سپس گزینه‌ی stabilize را انتخاب کنید تا به صورت خودکار لرزش ویدیو گرفته شود.