همه‌ی ما عاشق هدیه گرفتن هستیم و میدانیم که چه حس خوبی را منتقل میکند. پس اگر میخواهید منتقل کننده این حس خوب باشید، در آستانه سال نو میلادی 2019یکی از هدایای خوب تقویم خاطرات هست که میتوانید به عنوان یک هدیه کاربردی و ماندگار انتخاب کنید.

تقویم میلادی هدیه مناسب برای چه کسانی است؟

1.اقوام خارج از کشور: همه‌ی ما در خانواده خود افرادی داریم مثل خواهر، برادر و اقوام نزدیک و دور که به هر دلیلی خارج از ایران زندگی میکنند و از ما دور هستند. به مناسبت‌های مختلف برای انها هدایایی ارسال میکنیم تا بدانند که ما همیشه به یادشان هستیم، خوب است که امسال این هدیه، یک هدیه کلیشه‌ای و تکراری نباشد و لحظات خوشی از خاطراتمان را در قالب تقویم میلادی برای آنها ارسال کنیم تا روز به روز سال ما را در کنار خودشون حس کنند و دلتنگ نباشند.

2.یک دوست قدیمی: اگر دوست قدیمی دارید اما الان در ایران زندگی نمیکند، میتوانید در یک موقعیت مناسب مثلا وقتی که برای تعطیلات به ایران بازمیگردد به او هدیه‌ای خاص و منحصر به فرد دهید. میتوانید برای هر ماه بسته به خاطراتی که در فصول و ماه‌های مختلف داشتید، یک عکس از گذشته انتخاب کنید و به او هدیه دهید تا همیشه یاد شما باشد.

3.همکار: اگر همکارتان نیاز به تقویم میلادی دارد، حتما یک تقویم رومیزی با عکس‌هایی از لحظه‌های دوست داشتنی زندگیش  گزینه خوبی خواهد بود تقویم خاطرات میلادی با طراحی مینیمال گزینه‌ای مناسب است تا همیشه روی میز کار او باشد تا با نگاهی به آن با انرژی دو چندان به فعالیت خود ادامه دهد. میتوانید از عکس‌های خانوادگی او یا از چیز‌های مورد علاقه او برای هر ماه سال انتخاب کنید و یک تقویم زیبا بسازید. 

  

این تقویم برای دوستانی که خارج از کشور هستند یا قصد مهاجرت دارند، بسیار مناسب است. طراحی این تقویم ها به گونه‌ای است که برای هر ماه به طور جداگانه یک عکس در نظر گرفته شده است و میتوانند تقویم را روی میز خود بگذارند و هر بار با نگاه کردن به آن خاطراتشان تداعی شود.