عید نوروز همه را به وجد می‌اورد و همه از آمدن بهار خوشحال هستند. بهار فصل نو شدن و سرآغاز فصل هاست.همه ما  برای شروع سالی نو و فصلی جدید به عزیزانمان به عنوان عیدی هدیه‌ای می‌دهیم. چه بهتر که هدیه‌مان ماندگار باشد که یادگاری از ما بماند و با دیدن آن لبخندی به لب آوریم. به همین مناسبت تیم اینستاچاپ چند محصول بهاری تهیه کرده است که در قیمت و طرح‌های مختلف برای عیدی دادن به عزیزانتان مناسب است.

 

 

۱- گیفت: گیفت‌های اینستاچاپ را میتوانید هم عکسش را خودتان انتخاب کنید و هم متنش به انتخاب خودتان باشد. این گیفت‌های زیبا می‌تواند عیدی خوبی برای عزیزان و دوستان شما باشد. برای سفارش گیفت اینجا کلیک کنید.

 

۲- بطری خاطره: بطری‌های خاطره محصول بامزه و جذابی هستند که درون آن یک عکس به انتخاب شما و یک پیغام و چند چیز کوچولوی دیگر قرار دارد. برای بطری خاطره از اپلیکیشن در قسمت چاپ خاطرات سفارش ثبت کنید.

 

۳- شاسی پایه‌دار: شاسی‌های پایه دار بهاری با طرح‌های زیبا عیدی بسیار خوبی اند. یک عکس از دوست یا اعضای خانواده روی شاسی پایه‌دار بهاری خیلی قشنگ می‌شود. برای سفارش شاسی بهاری اینجا کلیک کنید.

 

۴- کارت تبریک: کارت تبریک اینستاچاپ محصولی است که در عین سادگی خاص است یعنی عکس کارت تبریک به انتخاب شماست و مثل کارت تبریک‌های تکراری نیست. برای سفارش کارت تبریک اینجا کلیک کنید.

 

۵- مکعب خاطرات: مکعب خاطرات عیدی مناسبی برای اعضای خانوادتان است زیرا ۶ عکس را در ۶ وجه خود جای می‌دهد. ۶ عکس زیبا در یک مکعب که می‌تواند روی میز، پاتختی یا هرجای دیگری که دوست دارید قرار بگیرد، پیشنهاد وسوسه کننده ایست. برای سفارش مکعب خاطرات اینجا کلیک کنید.

 

۶- بوکمارک: برای دوستان و عزیزانتان که اهل مطالعه و کتاب خواندن هستند چیزی بهتر از بوکمارک نیست. بوکمارک یا همان نوار خاطرات که ۴ عکس در آن به انتخاب شما جای می‌گیرد. برای سفارش بوکمارک اینجا کلیک کنید.

 

۷- قلب قاب: قاب عکسی قلب شکل که عکس عزیزانتان را در خود جای می‌دهد عیدی زیبا و خوبی است. برای سفارش قلب قاب اینجا کلیک کنید.

 

۸- تقویم خاطرات: تقویم‌های رومیزی نیز جزو بهترین عیدی هاست. عکس‌های تقویم خاطرات را می‌توانید خودتان انتخاب کنید و چند تاریخ مهم و به یادماندنی‌تان را در تقویم مشخص کنید. تقویم خاطرات در ۲نوع تقویم خاطرات لوکس با پایه‌ای از چوب راش و پلکسی نشکن، و تقویم خاطرات معمولی قابل سفارش است.

 

محصولات بالا عیدی‌های هیجان انگیزی هستند که خود ما هم اگر هدیه بگیریم ذوق زده می‌شویم. امیدواریم پیشنهادات ما برایتان کاربردی باشد و به دوستان و عزیزانتان یادگاری زیبایی بدهید.