با رسیدن روز های پایانی پاییز و تغییر فصل، به شب یلدا یا شب چله نزدیک میشیم. این شب فرصت خوبی هست که با عزیزانمون باشیم و لذت بلند ترین شب سال رو ببریم. میتونید در این شب به مهمون ها یا دوست هاتون هدیه های موندگار خوبی بدین که خوشحالشون کنید.

1.بطری شب چله: بطری‌های شیشه‌ای بامزه‌ای که همه را عاشق خودشون کردن و دوست داشتنی هستن. این بطریها شامل یک عکس خاطره‌انگیز که شما انتخاب کردین، یک فال حافظ و چند تزئین بامزه دیگر که حال و هوای یلدا دارن و کاملا با این شب تناسب دارند، برای شما ارسال میشن.

پیشنهاداتی برای هدیه شب یلدا

 

2.شاسی پایه دار شب یلدا: برای تزئین سفره‌ی شب یلدا، این شاسی‌های پایه دار عالی هستن و میتونید عکس‌هاتون رو با یک تم یلدایی جذاب داشته باشین. حتی هدیه ای مناسبی هستند تا همیشه روی میز عزیزانتون باشن و به یاد شما باشن.

 

3.کارت تبریک: از قدیم تا الان همیشه کارت تبریک یکی از یادبودهای خوب برای هدیه دادن به دوستان بوده، حالا ما کارت تبریکهای جذابی رو برای شما درست کردیم که هم با تم شب یلدا همخوانی دارن و هم میتونید یک پیام تبریک با خط خودتون بنویسید و به اعضای خانواده هدیه بدین.

 

4.گیفت: اگر به دنبال یک هدیه خاص هستین، گیفت‌های ما گزینۀ خوبی هستن که میتونید به مهمون‌های خودتون هدیه بدید. این گیفت‌ها قسمتی دارن که میتونید هنگام سفارش در قسمت توضیحات یک جمله‌ی زیبا بنویسید و به صورت تایپ شده روی یک طرف از گیفت تحویل بگیرید.

حالا زمان انتخاب شماست که یکی از محصولات جذاب اینستاچاپ که ویژه شب یلدا طراحی رو انتخاب کنین و در شب چله به عنوان هدیه شب یلدا برای اعضای خانواده، فامیل یا دوستانتون سفارش بدین.