با نزدیک شدن به ولنتاین بیشتر از خود سوال می‌پرسید که چه کادویی تهیه کنید؟ از کادوهای تکراری خسته شدید و میخواهید سورپرایزتان خاص باشد؟ اگر شما هم یکی از دغدغه های این روزهایتان تهیه کادویی خاص برای کسی که دوستش دارید است با ما همراه باشید تا در ادامه بخشی از آنها را بخوانید.
هدایای اصلی ولنتاین شکلات، کارت پستال و گل قرمز است. اما در کنار این‌ها میتوانید با سلیقه خود هدیه ولنتاین را خاص‌تر کنید تا میزان علاقه‌تان را به فرد مقابل نشان دهید.

۱-شکلات
می‌توانید در منزل شکلات‌های مختلف و مورد علاقه‌ی همسرتان را با استفاده از قالب‌های آماده درست کنید. اگر درست کردن شکلات برایتان سخت است شکلات‌های آماده مورد علاقه همسرتان را از بیرون تهیه کنید.

۲-کیک و کاپ کیک‌ها
کاپ کیک  پیشنهاد خوشمزه و خوبی است، مخصوصا اگر تزيینات قرمز و عاشقانه‌ای داشته باشد. پختن کیک شکلاتی هم می‌تواند ایده‌ی خوبی باشد.

۳-گل
بیشتر مرسوم است در این روز به هم گل قرمز بدهند. شما میتوانید یک شاخه گل در کنار بقیه هدیه‌تان بگذارید و یا یک باکس پر از گل هدیه‌تان باشد.

۴-کارت تبریک
کارت تبریک نیز یکی دیگر از هدایای ولنتاین است. کارت پستال‌ها انواع مختلفی دارند. می‌توانید از کارت پستال‌های ولنتاین استفاده کنید و یا با عکس دونفره خودتان کارت‌ پستالی مخصوص از اینستاچاپ سفارش دهید.

۵- عکس ها و خاطره ها
خاطره‌هایی که از ابتدای آشنایی و لحظات شادتان را با عکس ضبط و ثبت کردید پیشنهاد شگفت‌انگیزی است. شما می‌توانید با چاپ عکس‌های دونفره تان به شکل های مختلف همسرتان را سورپرایز کنید. پولارایدها و پوستر خاطرات می‌تواند پیشنهاد خوبی برایتان باشد.

عکس از @__npd__vz

۶-بادکنک‌ها
آویزان کردن بادکنک‌ها در شکل‌های قلبی و یا رنگ قرمز ایده خوبی است. همینطور می‌توانید از بادبادک‌ها نوشته و یا عکس‌های مورد علاقه‌تان را آویزان کنید. پیشنهاد ما استفاده از پولاراید یا مینی پولاراید است.

عکس از @saaaaaaman

۷-گیفت ولنتاین
بطری‌های شیشه‌ای و یا پلاستیکی کوچکی تهیه کنید. سپس می‌توانید جملات کوتاه و نوشته‌های خاطره‌انگیز را بنویسید و در سایزهای کوچک درون بطری جای دهید . اگر تهیه  این گیفت برایتان سخت است می‌توانید بطری ولنتاین اینستاچاپ را سفارش دهید. این بطری شامل عکس مورد نظر،  نامه، قلب و… می‌باشد.

۸-عروسک های کوچک
عروسک‌هایی در سایز‌های کوچک و یا عروسک‌های کارتونی مورد علاقه‌تان هم می‌تواند هدیه جالبی باشد.

۹-باکس ولنتاین
مجموعی از گل قرمز، شکلات، کارت پستال، عروسک، گیفت و عکس‌های عاشقانه‌تان در یک سبد یا جعبه نیز می‌تواند پیشنهاد شگفت‌انگیزی برایتان باشد.

اینستاچاپ امیدوار است با تهیه این لیست در سورپرایز کردن فرد مورد علاقه‌تان به شما کمک کرده باشد.