عید نوروز نزدیک است و از قدیم رسم بوده در این عید باستانی مردم به هم عیدی می‌دادند. چند روز پیش سفارشی از یک شرکت داشتیم که برای کارمندانش تقویم لوکس اینستاچاپ را سفارش داده بود. این ایده خلاقانه‌‌ نشان می‌داد که چقدر رئیس شرکت به کارمندانش اهمیت می‌دهد.

 

تقویم‌های اینستاچاپ این قابلیت را دارند که با عکس‌های انتخابی شما چاپ شوند. این شرکت هم از عکس‌های دسته جمعی کارمندان در جلسات و مناسبت‌های مختلف استفاده کرده بود.
طبق درخواست شرکت در تقویم هرفرد روزهای تولد خود شخص، سالروز تاسیس شرکت و روزی که آن شخص در شرکت مشغول به کار شده بود را نیز مشخص کردیم. ما که در حال آماده سازی این سفارش بودیم ذوق کرده بودیم و مطمئن بودیم کارمندان هم از دیدن این هدیه شگفت‌زده می‌شوند. این هدیه شاید از نظر مادی چیز زیادی نباشد اما از نظر معنوی با‌ارزش است. همین که یک رئیس به فکر کارمندانش باشد و با همچین ایده قشنگی بخواهد آنها را غافلگیر کند ارزش زیادی دارد و کار قشنگی است. همچنین ما می‌توانیم بنا به درخواست شما کد هدیه صادر کنیم تا به کارمندان و اعضای تیمتان بدهید و آنها به سلیقه خود تقویم خودرا ثبت کنند، تقویمی که  هرروز روی میز و جلوی چشم است و خاطرات خوش او را در کنار نام شما یادآوری میکند. ما بعد از ارسال  هر تقویم خوشحال میشویم که درآوردن لبخندی بر لب شما عزیزان سهم داریم.

 

اگر شما هم مشتاق شدید تا تقویم اینستاچاپ را سفارش دهید برای سفارش تقویم خاطرات لوکس اینجا و برای سفارش تقویم خاطرات اینجا کلیک کنید.
تیم پشتیبانی اینستاچاپ آماده است تا هر گونه سوالی را پاسخ دهد.