تا بحال به اهداف و رویاهایتان فکر کرده‌اید؟ حتما آنها را تصور کرده‌اید و توی ذهن‌تان پرورش داده‌اید. به رویاها و آرزوهایتان شکل بدهید و ملموس‌شان کنید.

 همه ما انسان‌ها موجوداتی بصری هستیم و دیدن تصاویری از اهداف خود می‌تواند کمک زیادی برای رسیدن به اهدافمان کند.

 درست کردن تابلو آرزوها ایده جالب و خوبی است تا رسیدن به آنها را سرعت ببخشید. ما برای ساختن این تابلو به شما کمک میکنیم.

*فکر کنید
وقت بگذارید و فکر کنید. به اینکه در زندگی چه می‌خواهید؟ در زمینه شغلی یا درسی می‌خواهید به کجا برسید؟ برای خوشحالی خود و اطرافیان چقدر تلاش کرده اید؟ به زندگی خود فکر کنید. از گذشته تا امروز چقدر پیشرفت داشتید؟ در آینده می‌خواهید چقدر پیشرفت کنید؟ تمام این‌ها را مرور  بررسی کنید. اهداف خود را در تمامی زمینه‌های زندگی‌تان مشخص کنید. باور کنید کار خیلی سختی نیست فقط تمرکز کنید.
 

*لیست درست کنید
وقتی فکرهایتان تمام شد حالا نوبت به آن رسیده که فکرهایتان را روی کاغذ بیاورید. خواسته‌هایتان را بر اساس بازه زمانی و اولویت در رسیدن به آنها بنویسید. مثلا ۶ ماه دیگر به کجا سفر خواهید کرد ؟ یا هر خواسته دیگری که دارید را بنویسید.


*عکس انتخاب کنید
حالا نوبت به انتخاب عکس رسیده است. با توجه به اهداف و خواسته‌هایتان عکس انتخاب کنید. می‌توانید ازعکس نوشته‌ها، نقل قول‌ها و جملات انگیزشی نیز استفاده کنید. یا عکس جاهایی که دوست دارید بروید، چیزهایی که دوست دارید داشته باشید، عکس‌هایی که حس و حال خوب و انرژی مثبت را به شما منتقل می‌کنند انتخاب کنید.
 

*محل مناسب را انتخاب کنید
برای نصب تابلو محل مناسبی را انتخاب کنید. جایی که جلوی دیدتان باشد و در طول روز زیاد تابلو را ببینید. دیوار روبه‌روی تخت‌تان نیز می‌تواند گزینه خوبی باشد، چون هر شب و هر صبح بعد از بیدار شدن آن را میبینید و بیشتر برای رسیدن به آن تلاش می‌کنید.
 

 

بعد از انجام این کارها عکس‌های اهدافتان را چاپ کنید و مثل تابلو قابش کنید. اگر این کار برایتان سخت است ما برای شما کار را  راحت کردیم، با انتخاب پوستر خاطرات و یا چارچوب خاطرات  میتوانید تابلوی  آرزوی جذابی داشته باشید. خیلی راحت از اپلیکیشن اینستاچاپ سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید.