آیا به سالگرد ازدواجتان نزدیک شده‌اید؟ حتما در این سال یا سال‌ها این موضوع را درک کرده‌اید که زمان چقدر سریع میگذرد و این بهترین فرصت برای جشن گرفتن لحظات با هم بودنتان است.

برای خرید یک هدیه مناسب شما باید این موضوع را در نظر بگیرید که به چه فرد یا زوجی میخواهید هدیه بدهید و از همه مهم‌تر اینکه هدیه ای تهیه کنید که ماندگار باشد و همیشه یادگاری خوبی از شما باقی بماند.

1.پوستر خاطرات: پوستر خاطرات اینستاچاپ به عنوان یک کادو خاص سالگرد ازدواج میتواند گزینه بسیار خوبی باشد، شما میتوانید سی و پنج یا هفتاد عکس را انتخاب کنید و همه ی عکس‌های زیبایتان را که با آن خاطره دارید در یک قاب داشته باشید و به همسرتان هدیه دهید.

عکس از: اینستاچاپ

2.یک مکان خاطره انگیز: همیشه لزوما نباید تمام هدیه‌ها مادی باشند و حتی میتوان با تجدید یک خاطره دوباره به فردی هدیه‌ای از گذشته داد. مثلا همراه همسرتان به کافه یا رستورانی که در آن خاطره دارید، بروید و یک میز از قبل آنجا رزرو کنید. این حتما برای هر دو شما لذت بخش خواهد بود.

عکس از: @cafe_de_lie

3.گل یا گلدان: گیاهان را همه دوست دارند و حس خوبی به همه میدهند، با نگاه کردن به آنها حس تازگی و زندگی به انسان دست میدهد. حتی برای درست کردن یک گلدان قشنگ میتوانید از چیزهایی که دیگر به کارتان نمی‌آید استفاده کنید و خلاقیتتان را نشان دهید.

عکس از: @mahfamzzzz

4.مکعب خاطرات: یک مکعب را تصور کنید، حالا فکر کنید روی هر وجه آن یکی از عکس های شما باشد و هر بار که آن را بچرخانید یکی از عکس ها معلوم باشد، مکعب یک سورپرایز سالگرد ازدواج خوب است.

عکس از: ایسنتاچاپ

5.کتاب: از قدیم تا به حال کتاب همیشه از گزینه‌هایی بوده که برای هدیه دادن پیشنهاد میشود. شما میتوانید بسته به سلیقه فرد مورد نظرتان به او یک کتاب هدیه دهید یا اینکه کتاب خوبی که خودتان خوانده‌اید و دوست داشتید و فکر میکنید که بقیه هم حتما باید آن کتاب را بخوانند، انتخاب کنید. همچنین کتاب یک یادگاری خوب و همیشگی است.

عکس از: @masoumemn

6.ست کنید: برای اینکه جشن بگیرید، حتما به دنبال یک جشن عکس‌های قشنگی هم میگیرید و بهتر آن است که لباسهایتان یا جزئی از آن با هم ست باشد. اینطوری نشان میدهید که شما و نیمه ی گمشده‌اتان چقدر بهم نزدیک هستید.

عکس از: @rahaay_

7.جعبه خاطرات: همیشه جعبه‌های کوچک که داخل آنها اشیاء بامزه یا خاطره‌انگیز باشد، جزو ایده‌های رمانتیک برای سالگرد ازدواج هستند. جعبه خاطرات ما هم یکی از همان حس و حالهای خوب و نوستالژیک است که با پنجاه یا صد عدد از عکسهایی که شما انتخاب کردهاید، پر شدهاند و تزیئنات کوچک دیگری هم دارند که شما بسته به سلیقه خودتان هم میتوانید چیزی به آن اضافه کنید مثلا چند یادداشت عاشقانه برای همسر یا چیزی مثل این.

حالا زمان تصمیم گیری شماست که کدام یکی از این هدیهها  را برای همسر یا دوستان خود تهیه کنید ...