اگر سالگرد ازدواج یا تولد همسرتان نزدیک است یا اگر قصد دارید بی مناسبت او را غافلگیر کنید و می خواهید که یک هدیه عاشقانه خاص و به یاد ماندنی برای همسر تهیه نمایید، تا پایان این مطلب با ما همراه باشید. اول از همه بیایید این تفکر که هدیه خاص به معنای هدیه گران قیمت است را کنار بگذارید و قبول کنید هر چیزی که باعث یادآوری خاطرات شیرین گذشته می شود، می تواند به عنوان یک هدیه عاشقانه برای همسرتان محسوب شود.

ممکن است شما در آن زمان بودجه زیادی را برای تهیه هدیه نداشته باشید، نباید نگران باشید، چرا که می توانید بهترین هدیه عاشقانه برای همسرتان را با استفاده از خلاقیت و هزینه اندک تهیه کنید. در اینجا می خواهیم چند نمونه از انواع هدیه های عاشقانه برای همسر را بیان کنیم:

  • کارت پستال

تهیه یک کارت پستال به عنوان یک هدیه عاشقانه برای همسر، می تواند بسیار دلنشین باشد. همچنین در این کارت پستال، با چاپ عکسی (عکس دونفره یا تکی) که برای یک مناسبت خاص بوده، می توانید یادآور خاطراتی شیرین شوید.

بهتر است داخل کارت پستال با خط خودتان جمله ای عاشقانه و با ارزش بنویسید. با این کار می توانید احساست خود را بهتر به همسرتان انتقال دهید. حواستان باشد که شکلات و آبنات باب میل خیلی از افراد (علی الخصوص خانم ها) بوده، پس بهتر است از تهیه آن غافل نشوید.

  • هدیه های عاشقانه دست ساز

اگر زمان کافی دارید، می توانید با استفاده از آموزش های آنلاین یک هدیه عاشقانه برای همسرتان تهیه کنید. به عنوان مثال اگر دستی در نقاشی دارید، چهره ای از همسرتان یا تصویری زیبا بکشید. اگر هنرهای دستی بلد هستید، یک کارت فانتزی، عروسک، گردنبند یا دستبند چوبی، انواع دکوری ها را با توجه به خلاقیتتان بسازید.

اگر در ادبیات سر رشته ای دارید، شعری را در وصف همسرتان به عنوان هدیه عاشقانه بگویید. حتی اگر مهارت نرم افزاری دارید، می توانید چند تصویر را با هم ادغام کنید و به صورت چاپ عکس به همسرتان بدهید. چاپ عکس آنلاین از خدماتی است که ارزان و سریع بوده و می توانید با استفاده از آن، هدیه ای زیبا و خاطره انگیز به همسرتان بدهید.

  • آبنبات و شکلات

احتمالا از قیمت های شکلات ها و آبنبات های موجود در بازار که بست بندی های جذابی دارند، مطلع هستید. اما اگر بودجه ای را برای این قسمت در نظر نگرفته اید، می توانید با استفاده از دستور پخت های آماده ای که وجود دارد، آبنبات هایی به شکل قلب درست کنید و به عنوان هدیه عاشقانه به همسرتان بدهید. پاستیل های طرح قلب نیز گزینه مناسبی به عنوان هدیه هستند. چند نمونه از مواردی را که بهتر است در تهیه آبنبات و شکلات مورد استفاده قرار دهید، عبارتند از:

  • توت فرنگی های آغشته شده به شکلات مایع
  • ترافل
  • شکلات های مغز دار
  • شکلات های آجیل دار
  • کوکی ها و شیرینی های به شکل قلب یا طرحی بامزه
  • قاب خاطره شمار

احتمالا تا به حال دیده اید که در یک قاب خاطره شمار، عدد خاصی درج شده و داخل آن عدد با استفاده از چاپ عکس پر شده است. این هدیه می تواند جزو به یاد ماندنی ترین هدیه های عاشقانه محسوب شود. چرا که با دیدن عکس های آنلاین چاپ شده داخل آن، خاطراتی یاد آور خواهد شد و همیشه به یادگار می ماند. همچنین می توانید با انتخاب درست عکس ها که به اتفاق خاصی مربوط باشد، عاشقانه هایتان را یاد آور شوید.

  • گل

از قدیم گل دادن به عنوان هدیه ای عاشقانه مرسوم بوده است. مخصوصا گل رز سرخ که محبوبیت بیشتری میان زوج ها دارد. ولی یادتان باشد تنوع در انتخاب گل می تواند همسرتان را خوشحال کند. گل های میخک، داوودی، نرگس زرد و لاله نیز طرفداران زیادی دارند. تهیه یک گلدان زیبا نیز می تواند هدیه مناسبی باشد.

بسیاری از افراد با خشک کردن گل ها، یادگاری زیبا برای خودشان نگه می دارند. اگر همسرتان جزو این دسته از افراد است، می توانید با تهیه یک ظرف زیبا برای نگهداشتن گل های خشک شده به عنوان یک هدیه استفاده کنید. همچنین اگر مایل بودید می توانید گل های کاغذی دست سازی را با توجه به آموزش هایی که وجود دارد، به عنوان یک هدیه عاشقانه برای همسرتان درست کنید.

  • ریسه توری

عکس های زیادی از ریسه توری در شبکه های اجتماعی مختلف وجود دارد، که سبب شده طرفداران زیادی را به خود جلب کند. ریسه های توری برای چاپ عکس مورد استفاده قرار می گیرند. اگر به دنبال یک هدیه جذاب هستید تا بتوانید عکس های زیادی را همراه آن داشته باشید، این ریسه ها با نوری که دارند، می توانند نمایی منحصر به فرد ایجاد کنند و عکس هایتان را زیباتر نشان دهند.

بهتر است با استفاده از چاپ آنلاین عکس، عکس هایتان را در طرح و اندازه مختلف چاپ کرده و از این ریسه ها آویزان کنید و یک سورپرایز ویژه به عنوان یک هدیه عاشقانه برای همسرتان رقم بزنید.

ریسه توری

  • بطری خاطره

بطری خاطره، بطری شیشه ای است که درون آن دیده می شود پس می توانید با استفاده از چاپ عکس دلخواه، یک هدیه عاشقانه برای همسرتان تهیه کنید. می توانید درون این بطری را با استفاده از کاغذهای رنگی و براق به سلیقه خودتان پر کرده و به جذابیتش اضافه کنید. حتی می توانید نامه عاشقانه بنویسید و در کنار عکس چاپ شده، قرار دهید.

بطری خاطره

می توانید با استفاده از ریسمان ها با گیره هم رنگش که بسیار جذاب بوده و مورد علاقه بسیاری از افراد است، هدیه عاشقانه ای برای همسرتان تهیه کنید. همچنین بهتر است با چاپ عکس و آویزان کردن عکس ها از آن نیز صحنه ای دلربا رقم بزنید. این کار سبب خاطره سازی می شود و می تواند یک سورپرایز عاشقانه به حساب بیاید.

  • کتاب

کتاب برای افرادی که اهل مطالعه هستند، هدیه بسیار ارزشمندی است. اگر همسر شما هم زیاد مطالعه می کند، می توانید با تهیه یک کتاب معروف یا موضوعی که بیشتر به آن علاقه دارد و حتی کتابی با مزمون عاشقانه او را خوشحال کنید. نسخه های چاپی کتاب ها انواع مختلفی دارد، مانند کتاب های با جلد ضخیم، کتاب های با جلد کاغذی و ...

  • موسیقی

موسیقی روح احساسی دارد و با استفاده از آن می توانید علاقه تان را به خوبی نمایش دهد. اگر همسرتان آهنگ یا خواننده خاصی را دوست دارد، می توانید با تهیه یک گلچین از آهنگ ها و حتی صداگذاری روی عکس هایی خاطره انگیز یک سورپرایز زیبا بسازید. اگر خودتان نوازنده اید، بهتر است قطعه ای را تمرین کرده و در یک مهمانی ویژه، او را غافل گیر کنید. تهیه بلیط کنسرت خواننده مورد علاقه همسرتان نیز می تواند او را هیجان زده کند.

  • قاب خاطرات

عکس ها نشان دهنده خاطرات هستند. همه افراد از یادآوردی خاطرات شیرین لذت می برند. اگر این یادآوری در زمان یک مناسبت خاص باشد، می تواند به یاد ماندنی تر شود. اگر می خواهید یک هدیه عاشقانه برای همسرتان تهیه کنید، با چاپ آنلاین عکس در این قاب ها می توانید خاطره ای زیبا و همیشگی داشته باشید.

  • جواهرات

منظور از جواهرات، تهیه جواهرات گران قیمت نیست. مثلا می توانید از گردن بند های طرح قلب، دستبند طرح قلب یا موارد دیگر که نشان دهنده عشق باشد، استفاده کنید. حتی طرح کلمه "عشق" نیز بسیار پر طرفدار است. استفاده از گردنبند های چوبی یا جواهرات بدلی و قدیمی با طرحی زیبا، می تواند یک هدیه عاشقانه برای همسرتان باشد. مطمئن باشید همسرتان به دنبال قیمتی بودن هدیه شما نیست بلکه به عشق و احساسی که با هدیه تان به او منتقل می کنید، اهمیت می دهد.

  • پوستر

پوستر های چاپ عکس آنلاین از بهترین هدیه های عاشقانه به حساب می آید. در این پوستر ها می توانید تعداد زیادی عکس را چاپ کنید. اگر شما برای چاپ عکس، میان تعداد زیادی عکس درگیر هستید و نمی دانید که کدام را انتخاب کنید، با استفاده از پوستر می توانید همه آنها را داشته باشید. این پوستر ها سورپرایز عالی برای سالگرد ازدواج هستند.

  • عروسک های فانتزی

خیلی از خانم ها با اینکه بزرگسال محسوب می شوند ولی هنوز هم به عروسک ها علاقه دارند. می توانید با تهیه یک عروسک فانتزی، خاطرات کودکیشان را یاد آوری کنید. بهتر است در کنار هدیه اصلی از این عروسک های فانتزی برای سورپرایز کردن همسرتان استفاده کنید.

  • قرار دادن کادو در بادکنک

استفاده از بادکنک نیز می تواند یک کار متفاوت برای سورپرایز کردن همسرتان باشد. اگر هدیه ای تهیه کرده اید، مانند لباس یا اشیائی که تیز نیستند، می توانید آنها را داخل بادکنک بگذارید و به همسرتان بدهید. بهتر است از بادکنک های ضخیم و بزرگ که رنگ شفافی دارند، استفاده کنید.

  • تهیه آلبوم های قدیمی

از جمله هدیه های عاشقانه که می توانید برای همسرتان تهیه کنید، آلبوم های قدیمی یا شومیزی هستند. با استفاده از این آلبوم ها شما می توانید تعداد زیادی عکس را با استفاده از چاپ عکس آنلاین در آن قرار دهید. همچنین این آلبوم ها یاد آور دوران قدیم است و می تواند خاطرات گذشته را برای شما یاد آوری نماید. با چاپ عکس های متفاوت از مناسبت های مختلف می توانید جذابیت این آلبوم را دوچندان کنید.

اگر به مناسبت عید می خواهید یک هدیه عاشقانه به همسرتان بدهید که در تمام طول سال با دیدن آن ذوق کند، می توانید از تقویم خاطرات استفاده نمایید. تقویم های خاطرات علاوه بر اینکه تقویم روز را دارند، با وجود چاپ عکس هایی (عکس دونفره یا تک نفره خودتان) در آن باعث غافلگیری همسرتان نیز می شود.

  • هدیه هایی به شکل قلب

می دانید که قلب نماد عشق و محبت بوده پس استفاده از هدیه هایی که طرح قلب دارند، می تواند نشان دهنده عشق شما به همسرتان باشد. پاستیل، کیک شکلاتی و حتی ساندویچ ها و فینگر فود هایی به شکل قلب می تواند سورپرایزی عاشقانه محسوب شود. همچنین استفاده از شمع های معطر قلبی شکل و جعبه های قلبی نیز یک هدیه عاشقانه به حساب می آید.

حتی شما می توانید با چاپ عکس و گذاشتن آنها در یک جعبه با عنوان جعبه خاطرات، هدیه ای منحصر به فرد برای همسرتان تهیه کنید. عکس هایتان می تواند در سایز و طرح مختلفی باشد، انتخاب آنها به سلیقه شما بستگی دارد.

اگر تمایل داشتید تا در حاشیه عکستان جمله ای به عنوان یادگاری یادداشت کنید، می توانید با چاپ عکس های پولاراید این کار را انجام دهید. چراکه عکس های پولاراید دارای حاشیه ای در قسمت پایین عکس است.

  • مکعب خاطرات

صورت دیگری برای غافلگیری با چاپ عکس آنلاین وجود دارد و آن هم استفاده از مکعب خاطرات است. شما می توانید با انتخاب 6 تصویر از میان عکس هایتان و چاپ آنها در هر وجه مکعب، هدیه عاشقانه ای به همسرتان بدهید.

  • ساعت

شاید خیلی از شما تا به حال برا همسرتان ساعتی را به عنوان کادو تهیه کرده باشید ولی این ساعت متفاوت بوده و می تواند از عکس های شما در آن استفاده شود. به این صورت که به جای اعداد در آن، عکس های شما قرار بگیرد. این هدیه می تواند بسیار جذاب و متفاوت باشد و یک هدیه عاشقانه محسوب شود.

  • یک شام رمانتیک

تا صحبت از شام رمانتیک می شود، بحث هزینه زیاد آن پیش می آید ولی باور کنید، نیازی به هزینه های سرسام آور نیست. می توانید یک غذای ویژه در خانه تهیه کنید، فضای خانه را عطر آگین نمایید و شمع هایی را برای زیباتر شدن خانه تان استفاده کنید. در اینجا فقط کمی خلاقیت می تواند یک شب رویایی را برای شما رقم بزند. اگر خواستید به رستوران یا کافی شاپ بروید، حتما جایی را انتخاب کنید که دکوری متفاوت و زیبا داشته باشد.

در آخر

فهمیدیم که تهیه یک هدیه عاشقانه برای همسر کار چندان سختی هم نیست. همچنین استفاده از کمی خلاقیت می تواند در این مسیر کمکتان کند. هدیه های عاشقانه گفته شده، هزینه های مناسبی دارند. یادتان باشد که آنچه می تواند عشق و محبت شما را به همسرتان نشان دهد، کادو های گران قیمت نیست. چاپ عکس های گفته شده و هدیه دادن آن به صورتی ویژه، می تواند یک کار منحصر به فرد باشد که هم خودتان و هم همسرتان بتوانید از آنها لذت ببرید.